I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone

我走在一條孤單的路上
一條只有我自己知道的路上
我不知道路通往何處
但我知道我會孤單的走著這條路回到家

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
and I'm the only one and I walk alone

我走在這條無人的路上
一條林蔭大道在破碎的夢中
整個城市都睡著了
我一個人孤單地走著

I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

我的影子是那唯一陪伴我走這條路的
我的心是這條路上唯一在跳動的
有時候我希望某個人會發現我
要不然 我只好孤單的走

Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah, Aaah-ah,
Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah

I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the border line
Of the edge and where I walk alone

我走在線的下方
那條線從我心中的某處將我分開
在那邊緣線上
我孤單地走在邊緣

Read between the lines
What's fucked up and everything's alright
Check my vital signs
To know I'm still alive and I walk alone

我恍然大悟
什麼是錯和對
確認我的心跳脈搏吧
告訴我我還活著 而我孤單的走

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

....

最近一直在練這首歌...
熊熊想到說對這歌好像一點都不太熟啊...
上網找了一下歌詞...   (拍謝 英文太差 XDD

然後仔細的聽過幾次...
還蠻喜歡這歌的意境的...
大鼓的聲音彷彿孤獨的心跳聲...
在練這歌的時候...
就有這種感覺...

( 謎之音:誰叫你都在半夜練
XDD
arrow
arrow
    全站熱搜

    偷尼 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()